איתור רטיבות וליקויי בניה

כשאתם באים לקנות בית חדש ולא ממש משנה אם מדובר בבית מיד ראשונה ישירות מהקבלן או בית מיד שניה, אתם לא יכולים לדעת מה קורה מתחת לפני השטח. על פניו, הדירות החדשות נראות תמיד מושלמות. גם בדירות מיד שנייה לא רואים את הליקויים הפנימיים אם אין להם סממנים חיצוניים. הבעיה מתחילה רק לאחר זמן. כאשר כבר מתגוררים בדירה, או אז אפשר להבחין ולגלות בבעיות שונות הדורשות טיפול.
אחת הבעיות הנפוצות מאוד זוהי רטיבות. זה יכול להיות בגלל צנרת בעייתית שיוצרת רטיבות בקירות או בתקרת השכנים וזה גם יכול להיות רטיבות הנובעת מאיטום שאינו תקין.
יש גם ליקויי בנייה שונים שאינם נראים לעין ורק בחלוף הזמן מתברר כי אכן ליקויים אלו קיימים והם פוגעים ופוגמים במבנה.

אנשי בדק בית מתריעים בזמן
לא פעם אנשים מוצאים את עצמם רק לאחר זמן כאשר כבר אין להם כל אחריות על הבית שהם קנו, כאשר הם מגלים שעליהם להוציא אלפי שקלים כדי לשקם תשתיות, להחליף צנרת, לבצע איטום מחדש וכן הלאה.
המקרים הללו בהחלט עשויים להיחסך ועוגמת הנפש הזו היא באמת מיותרת. כי יש אנשי מקצוע שזה בדיוק התפקיד שלהם. הם אמורים לבצע את כל הבדיקות הנדרשות בנכס על מנת לבדוק האם אכן מדובר בנכס בטוח.
כאשר אנשי בדק בית בודקים את הנכס, הם מגלים את כל הליקויים, גם הנסתרים ואלו שאינם נראים לעין. כך יכול הקונה להתנות את רכישת הנכס בתיקון כל הליקויים או לחילופין בהפחתת המחיר של הנכס.

מי מבצע את בדק הבית?
כאשר אתם מחפשים חברה שתבצע עבורכם את בדיקת בדק הבית, עליכם לפנות אל אנשי מקצוע מומחים שיש להם את כל הידע ואת כל הניסיון בתחום הזה של איתור ליקויים שונים. אחרי הכול מדובר בדברים סמויים שכלל אינם נראים לעין. הדרך לאתר אותם אינה קלה ויש צורך הן בציוד מתקדם והן בידע מקצועי רב. זה בדיוק מה שאנשי 'זה בדק' מציעים. אפשרות לאתר את כל הליקויים ואת כל המוקדים הבעייתיים שעשויים להוביל לבעיות רטיבות. כך שהרכישה תוכל להיעשות בראש שקט ובטוח.
מומלץ מאוד שלא לוותר על בדיקה כזו של הבית כדי שאכן הרכישה תהיה הכי בטוחה והכי הוגנת.

עברתם לדירה חדשה?
רוצים לבדוק אם יש ליקויים בבניה?

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם

Call Now Button דילוג לתוכן